
Sadržaj

Pretraga
Unesite ključne reči


Broj poseta
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
8.07.2008.
LETNJE RADIONICE U OKVIRU AKCIJE „KARAKTEROM PROTIV NASILJA“
Akcija KARAKTEROM PROTIV NASILJA koju su pokrenuli Vaterpolo savez Srbije, Centar za prave vrednosti i Republički zavod za sport, predviđa između ostalog i „radioničarske aktivnosti“ čiji su učesnici polaznici sportskih škola i mladi sportisti. Rasporedom je predviđeno da se održi osam letnjih radionica na temu Šta znam o sportu i šta od njega mogu dobiti, na više lokacija gde se održavaju letnje sportske škole kao i određeni sportski klubovi.
Tema radionice namenjenih mladim sportistima je Fer plej i sportski karakter a cilj je promovisanje i proširivanje znanja o fer pleju i sportskom ponašanju, sticanju i jačanju sportskog karaktera, kako bi se sprečili i smanjili svi oni vidovi nedoličnog i ružnog ponašanja u sportu.
Tema edukativnih radionica namenjenih polaznicima sportskih škola je da se polaznici upoznaju o akciji „Karakterom protiv nasilja“ s ciljem da se probuđeno interesovanje za izabrani sport kod dece pretoči u želju i potrebu da se trajno bave trenutno odabranim ili nekom drugim sportom, bilo rekreativno ili takmičarski. Edukativni sadržaj radionica predviđa proširivanje znanja o sportu, vrstama sportskih aktivnosti i njihovim vrednostima, razlozima zašto se bave i koje su dobrobiti sporta na fizičko, socijalno i emotivno zdravlje dece.
Tako je juče, 7. jula, u Jedriličarskom klubu „Zemun“ iz Zemuna održana prva radionica u kojoj je učestvovalo 15 mladih jedriličara.
Danas, 8.07., na otvorenim bazenima „Košutnjak“ Republičkog zavoda za sport, 16 devojčica i dečaka su nakon časa plivanja, aktivno i veoma kreativno učestvovali u drugoj radionici.
U toku ove nedelje očekuju se još dve radionice za učesnike letnjih sportskih škola u organizaciji Republičkog zavoda za sport u orijentiringu, košarci, fudbalu i odbojci na pesku.
Radionicama rukovodi mr Ljubica Bačanac uz pomoć mr Bratislave Karalić i drugih saradnika RZS.
|
|