
Садржај

Претрага
Унесите кључне речи


Broj poseta
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
15.07.2013.
Са новим аутомобилом (Шевролет Круз S2000), у који је први пут ушао дан пред трку, Борковић је на Сицилији остварио велики успех у “ETCC-у” (Европским купу за туринг аутомобиле), једном од најпрестижнијих европских шампионата под окриљем “FIA”.
Душан Борковић освојио је треће место
Српски и европски шампион Душан Борковић освојио је треће место у генералном пласману на “ETCC” тркама у Пергуси на Сицилији, иако је имао пех у финишу друге трке.
![]() |
![]() |
Са новим аутомобилом (Шевролет Круз S2000), у који је први пут ушао дан пред трку, Борковић је на Сицилији остварио велики успех у “ETCC-у” (Европским купу за туринг аутомобиле), једном од најпрестижнијих европских шампионата под окриљем “FIA”.
На аутодрому у Пергуси, Борковић је у најјачој S2000 класи у првој трци освојио друго место, у другој је био трећи, тако да је у укупном пласману освојио трећу позицију. Две трке пре завршетка сезоне, наш аутомобилски ас се налази на трећем месту и у генералном пласману што представља велики и по многима изненађујући успех у дебитантској сезони у “ETCC-у”.
Током претходне ноћи чланови НИС Петрол Рејсинг Тима су радили на подешавању свих параметара на аутомобилу и чишћењу хладњака како би отклонилили проблем са грејањем мотора. Већ на загревању пред прву трку видело се да ће ово бити Борковићев дан пошто је постигао најбоље време и пун самопоуздања стартовао у трци са девете позиције.
Храбром и мудром вожњом сустизао је ривале који су се налазили испред њега да би у завршници трке изборио другу позицију. Кроз циљ је прошао одмах иза Фулина, а према званичним резултатима Борковић је у првој трци постигао најбоље време.
Према правилима такмичења, као другопласирани у првој трци наш шампион је у другој трци стартовао са седме позиције. Као и у првој вожњи Борковић је кренуо силовито и из круга у круг је поправљао пласман, али у финишу трке није могао да извуче максимум од Шевролета, јер је после једног од бројних контаката на стази остао без ауспуха.
И у таквој ситуацији Душан је до самог циља био “за вратом” Фулину, али није желео да претерано ризикује, тако да је кроз циљ прошао трећи. У штабу НИС Петрол Рејсинг Тима поред стазе почело је велико славље. У загрљају су се одмах нашли српски, хрватски и шпански стручњаци који су уложили велике напоре да припреме аутомобил који је издржао све изазове тешке стазе у Пергуси.